Tja

För ett tag sedan blev jag påmind om den här bloggen av en människa som frågade varför jag inte hade skrivit något på över ett år, och varför jag inte ens hade avslutat recensionen jag höll på med.
Sanningen är som så: Privatlivet kom ivägen.
Jag jonglerade redan med otroligt många projekt och jag hade inte tiden som krävdes för att jag skulle kunna skriva recensioner på sättet jag skrev dem tidigare. Att gå igenom varje scen i en film kräver att jag ser filmen minst två gånger, där jag bara skriver ner små anteckningar, och sen måste jag hoppa mellan scenerna för att kolla så att jag
inte har missat något som gör scenerna mindre oförståeliga.
Med det sagt: Jag ska återkomma och ja, jag ska avsluta min New Moon-recension, när jag får tid att göra.
Det var allt jag ville ha sagt.
Ha det gött så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0