Bilddagboken är tillbaka.

Bilddagboken är tillbaka och väldigt aktiv.

I alla fall kommer den här bloggen vara ganska inaktiv ett tag framöver. Inte för att jag har slutat se på dåliga filmer utan för att jag håller på att koda om några skitkassa filmer (med en viss film i spetsen) och sedan tänker jag spela in videorecensioner av dem som sedan kommer hamna här och på youtube. Det kommer dock ta en stund med tanke på att jag suger på att redigera (seriöst, jag skulle klippa ihop en film till Engelska B som bara bestod av att jag pratade i tio minuter, det tog mig ungefär tre timmar att klippa).

I alla fall, jag kommer som sagt vara inaktiv ett tag (som om jag inte redan har varit det), men se det från den ljusa sidan: När jag återvänder kommer jag ha en massa filmer med mig.

Nåväl. Om allt går enligt planerna ska jag se Inception på fredag. Den recensionen kommer dock hamna på bilddaboken, snarare än bloggen. Jag menar, jag tror att det kommer vara en bra film och vi vill ju inte veta av bra filmer här på Världens Sämsta Filmer.

Det var nog allt. Nu är jag hungrig och trött, så jag ska koka lite nudlar och sätta mig och somna framför Dune (som jag, konstigt nog, aldrig har sett).

Hade gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0