En liten update.

Klockan är 01:22 för tillfället och jag kollade precis klart på en liten hög med lågbudgetaction/skräck som kommer recenseras i framtiden.

I varje fall så tänker jag bara ge svar på en av de vanligaste frågorna jag får om den här bloggen (naturligtvis via min bilddagbok AlmightyMalachi).

Frågan är: varför uppdateras din filmblogg så sällan?

Svaret är enkelt.
Tänk dig att du ska nöta dig igenom en hel drös med skitfilmer och du måste även komma på någonting att skriva om dem. Någonting som inte bara är en återberättelse utav handlingen utan även underhållande att läsa och roligt.
Detta ska du göra trots att majoriteten av alla filmer du ser på kommer glömmas bort direkt efter att du har tryckt på "eject".

Jag älskar att skriva mina recensioner och jag älskar att dissekera filmer men ungefär var 15e skitfilm jag ser blir recenserad och resten finns det helt enkelt ingenting att skriva något om.

I alla fall så ska nog första delen av min nästa recension komma någon gång nästa vecka så ni som faktiskt läser den här blogget (förvånansvärt många måste jag erkänna, man blir nästan lite glad) ska inte behöva vänta alltför länge.

Hade bra så länge och om ni ser några språkfel i texten: håll käft, klockan är fan halv två och jag går på kaffeångor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0